Nu har jag kommit till insikt

Jag har inte viljat insätt att det är höst... men det är det ju faktiskt. Löv faller, det varma vädret tynar bort, skolan har börjat, ja det finns några tecken som tyder på att hösten närmar sig allt mer.

I och med att jag inte ville ha höst förut så ska jag här göra en litsta med BRA saker med hösten:

♦ Det blir mörkare = mysigare!
♦ Man kan ha mössa, fina mysiga tjocktröjor, mysiga varma strupbyxor, halsduk. Mysiga kläder helt enkelt♥
♦ Tända ljus och vira in sig i en filt och dricka te!
♦ Gå myisga promenader (kan man ju göra jämt men det är lite extra mysigt på hösten)
♦ Rutinerna kommer igång igen efter sommaren.
♦ Ut och springa och få frisk höstig luft i lungorna ♥
♦ Göra höstutflyckter med vänner sitta ute och se på stjärnorna ♥

Hösten är inte så dum trotts allt!


Höstigbild från fina Sthlm

Var ute och sprang ca 4 km (inte mycket för vissa men bra för att vara jag och det är det som räknas!) efter middagen. Allt som allt var jag ute 1 och en halv timme, sååå skönt! bah så ni vet lixom, vore jobbigt att missa en sån viktig händelse ;p


Kommentarer
Postat av: semlan

jag älskar hösten!!! ofta blir jag galen i stickat så allt man har på sig är stickat...haha inte så snyggt enligt mig när jag får mina höst fnatt! xD

2011-08-29 @ 23:00:47
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0