Skola skola hej skola

Tjena!
Första skoldagen är avklarad, fniot osv osv...
Jag är (faktiskt) pepp på att börja skolan! Ska bli skönt att ha något att fokusera på och det är ju det sista året nu så det är bara att köra på. Det kommer säkert gå så sjukt fort...

Så let's ta vara på't!



För första gången på länge har jag hittat tron på framtiden, jag vill komma framåt i livet och det kanske beror på att jag inte vill vara fast i vissa saker som händer just nu. Framtiden är bra för den är något annat.

Kommentarer
Postat av: semlan

åh jag känner också så! det sista du skrev alltså! sv: haha fasen va heftigt ;D tack detsamma <3

2011-08-29 @ 17:37:02
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0