När jag inte gör tokigheter så är jag en lantis

Lämnar tråkigheter bakom mig och siktar framåt! 

Jag lever ett ganska osocialt liv om dagarna när jag nu befinner mig hos pppa (<--- ska stå pappa där ju) ute i skogen. Det känns helt okej, gör lite allt möjligt som att plugga körteori (har äntligen tagit tummen ur och börjat, NU JÄVLAR), loggar in på face, loggar ut från face när jag inser hur tråkigt det faktiskt är där (för att sen logga in igen osv osv). Jag tar mig en promenad, äter något överblivet till lunch... Händelserikt liv...

Men är nöjd iallafall, orkar inte med en massa saker ändå så. Det lugna livet på landet passar mig utmärkt (ett tag till).

Adjö säger jag lantisen LajsA!



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, låter lite som mitt liv såhär på sommaren! Särskilt då det med facebook. Facebook har någon märklig dragningskraft som gör att man inte kan stå emot även fast det är tråkigt, jättekonstigt..

2011-08-02 @ 18:39:48
URL: http://oseb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0