Fånga den


Jag slits mellan glad och orolig/missnöjd med hur vissa saker är i mitt liv. Vissa saker kan jag inte ändra på, det jag vet att jag kan göra är ju att se på det på ett annat sätt (ett positivt sätt), men som vanligt i livet så är det inte alltid så lätt. 

Men jag är glad utöver det och dessa problem ska inte få förstöra något (försöker jag intala mig själv). Försöker verkligen göra så mycket bra saker som möjligt nu de sista sommarlovsdagarna. Tar till vara på dem och gör sånt som jag vill, sånt som jag mår bra av och som är KUL! För hur blir det sen?!

"Fånga dagen" är ett ordspråk som jag spyr på, ser man det inte på någons vägg hemma så har många tatuerat in det på något välvalt ställe på kroppen (inget emot er men det är tjatigt). DOCK är det faktiskt sant, man ska försöka göra just det...

FÅNGA DAG JÄVELN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0