En jävla lista (i brist på annat)

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Japp i de flesta av fallen!

HAR DU BRA KONDITION:
Jämfört med en elitidrottare, NEJ! Jämfört med en slö-jävel, JA! 

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Imorse... av... mig själv... 

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Hungrig, lite less, men ändå pepp. MIxat var ordet.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Skulle väll påstå att det är svart!

KAN DU LAGA MAT:
Jag var ju med i sveriges mästerkock så lite kan jag väll... Eller nej men nudlar kan jag fixa ;)

VAD PLUGGAR DU:
Samhälleeee estet TEATER!!! :D :D 

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Jo visst visst ;)

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
När jag kollade på ett fiiint Lost-avsnitt med Sara och Christoffer, Så där satt jag å snyftade.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nix

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Eh inte speciellt

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Go mangodricka!!!

ÄR DU NYTTIG:
Just nu japp!

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Flera stycken, de flesta sommarjobb.

ÄR DU BLYG:

Näe inte så värst

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
07.20 piiiip

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Spelar inte TV-spel...mohahaah

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Spääälar det ju inteeee

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
He...huuh... inte mkt...

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Jag spyr aldrig... hehe.. okej, svaret är ja.

JAG SOVER:
Förhoppningsvis inatt!

VAD SA DU SENAST?
KOmmer inte ihåg, haha

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Japp yran.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Mormor eller pappa, eller någon fin fin vän ♥

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
MAT och en egen lägenhet!

HAR DU SNYGGA SKOR:
Jadå. 


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
hubkfjgj...hej *mummel* 

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Jajamen!

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
ja...hihii...NEJ!

HAR DU KÖRKORT:
Näe *gråter*

ÄR DU ENSAM NU:
I mitt rum ja, i resten av huset nej.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Att gå ut med dom bästa i morgon kväll ♥ och träffa någon på fredag... ^^,


Kommentarer
Postat av: ida

hanapee är cool! du är cool! imorgon blir bra! lycka till på fredaaag :D:D:D:D:D

2011-08-30 @ 23:05:46
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0