Vanligt inlägg på en vanlig blogg MEN en speciell dag ;)

Hääär sitter jag, nyduschad, hungrig men ganska glad endååå!

Idag är det skola, vi treor ska tydligen in i en buss och vidare till hemlig destination! Låter bra fast tror inte att ett varmt land är destinationen (det var ju tråkigt) men Östersund har ju sina fina ställen, eller? 

Efter skolan ska jag träffa min emmis, måste prata prata prataa! ♥

Sen mina vänner (gud så fredlig jag låter) ska jag jobba, jahopp men pengar är ju kul när det trillar in på kontot!

När jag slitit klart på jobbet, SKA JAG UT MED MY PARTYY-GIRLS!! (på en onsdag fan, när det är skola danefter, åh så busigt)

HÄR KOMMER EN PARTY BIIILD...



Hittade ingen bild som var speciellt PARTY (är inte den flitigaste kameraanvändaren...) Men den här bilden var ju fin... ?

Kommentarer
Postat av: almiiz

haha whaaaaaaaaaaaaaaaat?? vad kan de tvara för något?? ;D

2011-09-03 @ 02:48:06
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0