Another... Lov

Nu är det lov!

Byte julklappar med fina vänner idag, kram på er ♥
(och en extra till Åsa som är en sjukis♥)

Har en liten känsla av jul som kommer krypande, kanske får även jag känna av julens härlighet? 




Älskar låten! Den bästa julåten i år.. och ja fairytale of New York också förstås.

...fast låten sprider kanske inte så mycke julig härlig känsla, men fin är den.

Sen går ju nog ut och promenerar och funderar över... eller nej jag sätter på mig hörlurarna och lyssnar på mina favvisar BB (Backyar Babies) och tänker minsann inte tänka alls!

Hade gött alla där ute!



Kommentarer
Postat av: Sara

Aha, var det den låten :o Den tänkte jag nästan sjunga i kyrkan haha x)



God jul på're! <3

2011-12-22 @ 19:23:00
URL: http://sawahbodien.wordpress.com
Postat av: almiiz

gooooooood juuuuuuuuuuuuuul!! :) ska lyssna på låten NU flitigt ;)

2011-12-22 @ 22:30:47
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0