HändelserikT

Denna vecka har (precis som rubriken säger) varit händelserik... minst sagt.

• Jag har (ÄNTLIGEN) tagit KÖRKORT!!!
Är dock i måste-får-smälta-det-hela-fasen, det tar sin lilla tid innan det sjuker in.

Ätit kina-mat (eller japanskt var det) med härliga brudar :D

Var och kollade på skolans julkonsert igår och jädrar vad bra det var! Alla var så bra, stämmningen var underbar, fina låtar, roliga inslag av dans... ååh allt sånt gör mig så lycklig!
Slänger in ett ♥ på det!

Insåg i går hur coolt det är med banjo och munspel!! (var på en bra "föreläsning")
Ska banne mig lära mig att spela banjo!!

Skriver i denna stund klart ett psykologiarbete och det är på tiden,
betar sakta men säkert av dom en efter en!

Å det är två dagar kvar av veckan, fler saker kan hända med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0