Myser ute i skogen med goa grejer!

klockan tickade över till 21:20 och BANG så blev jag som en blixt från klar himel as trött.

Förvånande men kanske inte alls så konstigt... egentligen.

Nu ska jag dricka juuuulmust och äta gooooa Salt & vinäger chips som pappa köpte mitt miiig!

Ja, jag vet att det är en liten del av befolkningen som gillar dessa märkliga chips och jag råkar vara en av dom. Det bästa med att gilla dom (förutom att dom ÄR goda) är nog att jag får ha dom för mig själv heeehee mahhaaa...

noomnooom *äter chips*

Ska kolla på julkalendern nu för det har jag missat idag, sen kommer jag säker sova innan klockan slagit tio. Skulle vara underbart men får säkert något fel och bestämmer mig för att kolla på en lång jädra film, hoppas dock att naturens lagar eller john blund vinner....

Ha en bra fredagskväll era bloggreaders!! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0