Nu twittrar jag och köper julklappar

ja... vart tog världen vägen?

Jag som skulle avstå hela grejen med twitter (ja, bara för att vara tvärtemot!). Nu sitter jag här och skriver "tweets" jahopp... Allt är Saras verk. Fast jag har ju ett val men hon öppnade ju ett konto till mig så ja, det är bara att gilla läget ;p Är det allt för hemskt kan jag ju allt ta bort kontot... heheee

Julklappar var det också...

Att handla julklappar blir en sån stor grej, tycker det är jobbigt att man måste (måste å måste... men ja hoppas ni fattar vart jag vill komma) ge värsta-bästa-dyra-grejen, det jobbiga är så klart inte att ge, för det är kul! Men med en stutentsplånbok och ett körkort som nyss blivit betalt så finns det inte mycket att röra sig med. Synd. Hatar. Det.

Jag tycker helt enkelt att prislappen är helt oväsentlig, det är tanken att man vill ge något till en person som är det viktiga! Att man hittat något som man tror skulle passa personen ifråga och som personen (förhoppningsvis) gillar. Det är det som är det fina! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0