Önskar att jag var någon som inte tänker alls.


Har så mycket jag vill säga men vet inte hur jag ska börja. Så många tankar om allt. Så många tankar om så mycket. Får ingen ordning i mitt huvud. Det är kaos. Vart börjar man? Hur mycket av allt vill man egentligen säga något om. Tankar som blir till ord missuppfattas och tolkas. Jag vill inte ha någons tolkning, inga missuppfattningar. Inte nu. Men ibland blir det för många tankar på samma ställe. Det blir fullt. De få stunder då man nästan inte tänker alls är bra. Man bara gör. Låter kontrollen försvinna. Inga tankar om konsekvener. Är trött på att hela tiden tänka på konsekvenser. Den stenhårda kontrollen som biter sig fast. Försvinn.

Att inte tänka. Att bara vara och gå på känsla.


Hjärnan lägger sig allt för många gånger då hjärtat håller på att säga sitt.

Kommentarer
Postat av: almiiz

kram. kramar i tusen <3

2011-12-26 @ 22:58:38
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0