Börjar känna mig som en eskimå...

Termometern visa - 24 jävla grader! huuh!

Ska dra in till stan men det kalla vädrer försvårar mitt val av kläder, men aja antar att det vikrigaste är att man inte fryser... Blöö jag vill inte ha praktiska kläder utan snygga! Jeans + någon-form-av-långkallsånger = inge skönt alls!

Nu slutar jag klaga på vädret och berätta varför jag ska till stan... Jo det blir bio med emmis :D Å innan det chill på stan (lär springa från affär till affär för att värma oss men man kan hoppas att man hittar något njas!)

Efter det hänger hon med hem till moi och det blir rooligt! :p

Nu ska jag kleta lite smink!
Hejdå säger LajsA dah nyblivna enskmån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0