En stund av hopp och sen är allt som vanligt igen

Tänkte skriva måndag, men det är ju tisdag idag.

Just nu är jag less och orkar inte med det jag måste orka med. Jobbigt läge, javisst!

Deppar igen totalt.

Blööö. Kan ett dundermirakel bara träda in i mitt liv och göra allt så fantastiskt, så man bara vill vara vaken i stället för att vilja sova för att verkligheten är så mycket bättre än drömmarna. Ett dundermirakel som får alla problem att kännas som pyttesmå oviktiga saker, som får mig att se saker på ett nytt och fint sätt. Snälla snälla snälla...

Dundermirakel finns inte. Får lust att gråta en stund.

Vilken pigg, rolig och positiv människa jag låter som... jomenvissst...

Går och drar täcket över mig!



Kommentarer
Postat av: Sara

Man får gråta <3 det är bra. men gråt inte för mycket bara så du torkar ut <3

2011-02-02 @ 12:44:05
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0