Ett sånt här intressant inlägg.

Vaknade, låg kvar lite längre än vanligt, tog hundra år på mig att klä på mig, tog mig till skolan, upptäckte att jag glömt saker jag skulle komma ihåg, åt frukost med Sara & Christoffer, hade röst och rörelse, hade teater, åt lunch med Alma (den ena lunch-lovern, den andra var sjuk. Åsa bil frisk!!), hade historia, pluggade på ganska bra btw, sprang (eller näe det gjorde jag inte) till jobbet, jobbade en timma typ, segade mig till bussen, väntade på bussen, väl hemma åt jag pannkaka, nu sitter jag här och skrivet detta jätte(o)intressanta inlägg...

Det var min dag det, hur kvällen blir vet jag inte... men jag hoppas på popcorn och film, fast jag har så mycket att plugga så det är det jag borde ägna mig åt inte popcorn å sånt trams ;p

Jääjää det blir la bra ändå :)


Tomma ord så många tomma ord, folk säger en sak men sen händer en helt annan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0