Glad tjej

Dagen börajde med att vädret var för kallt men mina kläder var alldeles lagom (vi skyller alltid på vädret! btw kanske är därför det inträffar naturkatastofer? Vädert hämnas! vilken vetenskapligteori...hehe)

Sen hände det något fantastiskt! (nej det har inget att göra med vädret) Men jag blev glad! ^^,

Hade teater och det är jättekul ska jag få be och får tala om, ännu mera glad tjej!

Sara följde med mig till H&M, jag prova den snygg och billig jacka (typ jeansjacka fast grön) och den köpte jag, lite mer glad tjej.

Solen lyser och himmeln är blå! (nu snackas det väder igen) Blev så lyckelig av att se solen, haha.

Ska jobba lite extra idag, spontant lixom = mer pengar!

Glad dag! :D 

ps. ny header! syns den inte så klicka på F5 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0