Lyxig och löjligt snygg

Asså en sak jag kommit på att jag vill...

Jag vill åka på en fett lyxig semester, till vilket land? Ja det spelar ingen roll är vädret varmt, vattnet härligt blått (med tillhörande strand ofcourse) och att det finns coola marknader med billiga armband, söta klänningar och sånt så är jag på rätt plats. Det handlar inte om någon "å-nej-jag-hatar-sverige-och-måste-bort-grej" utan bara att det vore fett skönt att åka, se nått nytt och få nya perspektiv på livet. Sen att det skulle följa med en löjligt snygg kille skulle ju inte göra något... få se nu, Joel Kinnaman skulle funka eller någon random kille från någon amerikansk film... typ inget mer begärt... Och sen vaknar jag ur min dröm och inser att jag är kvar i snöiga Sverige, inge fel på det alls jag menar den snygga random killen från en amerikansk film får ju vara med på snöbollskrig.
Det funkar ju det med ;p


This dude kanske vill ha snöbollskrig? (Sawyer! snygg Lost snubbe! har nämligen börja kolla på första säsongen å insåg att han är skita snygg!) Källa of dah bild 

En sak till...

En större garderob vore inte så dumt heller, en som det kan vara ordning i, en lampa som tänds när man öppnar dörren vore bra så man ser vad man ska ha. Fast som det är nu är det nog bra att jag inte har någon lampa för att se ett kaos det gör man ju inte gärna.

Btw. fredag är awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0