Målar hylla bland annat.

Godagens folk!

Barnvaktade kusinerna igår till idag. Det gick bra, barn är inte så läskiga som man kan tro dom är faktiskt riktigt söta ^^, tjänar ju en slant (låter lite gammaldags men coolT) också och pengar är det ju på något vis alltid brist på (i detta fattiga studentliv...buhuhuu ;p) Träffa kusiner + pengar = Najs!

Ja och när jag inte är barnvakt så målar jag hyllor eller en hylla snarare. Fick nått infall och började fixa en hylla att sätta upp ovanför sängen. Fixa't å klart!

Plugga ska det göras. Nu. Typ snart... äh innan dagen är slut kan vi säga!

Snart alla hjärtans dag... Apråpå det så skrev jag en liten bitter text om den dagen vid ett bittert-tillfälle , puplicering kommer. Dock är jag inte lika bittert inställd till det längre :) Den positiva inställningen infinner sig! Gött.

Adios amigos! ;p

ps. The hellacopters braa musiiik at dah moment!
:D


Kommentarer
Postat av: ida

en informationthing om alla hjärtans dag will come till dig soooon ;)

2011-02-06 @ 15:19:05
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0