random torsdag

Taaadaa det är torsdag!!! (vad som är så "taaadaa" över det vet jag inte) 

Imorse upptäckte jag att min tv pajat, det är en stillbild med hockey spelare på och varje gång jag sätter på tv:n så är bilden där, är det knasiga bildrör eller vad?

Imorse trodde jag att jag missat bussen, det brukar vara jätte många som väntar på bussen men i dag kom jag dit först (sen var jag dessutom) men bussen var senare än jag så det löste sig fin fint!

Sara är i åre, lyllos henne! Vill också leve lyxliv där (Nu får du däälaammääädig! ;p) 

I dag ska jag sitta på den där kursen på körskolan med dah föräldrar (kursen har jag velat gå länge men nu är det finally dags!!:D) den är från fyra till sju, lite segt kanske men fan vad det ska köras bil sen!!

Shiit snart börjar handledningen, mååstee kutaaa ;p 


Kommentarer
Postat av: Sara

Lyx lyx :)

2011-02-03 @ 18:24:04
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0