Så är det ju... egentligen och så radio


Egentligen är livet väldigt bra! Det känns så lust nu, får mat, har super härliga människor omkrig mig, skrattar lite varje dag, får gå i skolan (alla får ju inte göra det, känner mig så oförskämd som inte uppskattar det alla dagar, men det gör jag! uppskattar det alltså), jag har ett jobb, jag får studiebidrag, jag får göra iprincip vad jag vill, jag trivs rätt bra med mig själv :) Så livet är inte så tokigt... Även om vissa stunder kan kännas så.

Just nu lyssnas det på den grymaste radio kanalen Bandit (nej radio är inte bara för tander å rixfm freaks) ;p
Snart sänger jag in mig själv i duschen! Fotbad vore najS! sen ska det packas!

Snart är det freeeedag!! GaleT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0