Tisdag

En kall jävla tisdag är vad det är idag. Godmorgon!

Om nån minut eller två måste jag dra mig mot handeldning och jag förväntar mig inte att det ska sägas så mycket vettingt för det händer sällan. Teater är det ju för tusan idag, me like! Maybe some lunch lovers? ;p

alla hjärtans dag igår var väll som vilken dag som helst, näe jag får kanske inte en ros varje dag och jag unnar inte mig själv naturgodis varje dag. men i sin helhet så var det en typisk måndag. En ganska kul sådan.

tycker alla hjärdans dag är lite överskattad, jag gör helldre saker spontant än planerar in värsta avancerade saken till alla som beyder mycket för mig just en å samma dag. spontant is the shit! Sen blir man ju gladare av att få något när man minst anar det :)

shit jag blir sen!


Kommentarer
Postat av: julia

det är svinkallt, vill ha våååååår



Om du inte redan gjort det, kan inte min dotter få din röst i en tävling!?=)Och har du redan röstat så snälla rösta en gång till, det borde gå! Tack tack tack!

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38169

2011-02-15 @ 08:47:12
URL: http://juliaaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0