Uppblåst ko

Idag har varit en fetdag, inte en fettdag som i bra dag utan en FET dag...

Det hade inte spelat någon roll vilka kläder jag än valt att ha på mig idag, känslan är ändå fet. Vet inte varför har inte ätit mer än vanlig (det jag brukar äta är tillräckligt) Men iallafall känt mig ungefär som en uppblåst ko skulle se ut... Mysigt. Ibland skulle det kännas så skönt om jag var ungefär 8 kg lättare, skulle det vara någon skillnad? Hatar såna här dagar! så meningslöst tänkande. Vill ha vår så jag kan ut och springa av mig tankar som dessa (och det där extra fettet..). Samtidigt är jag sugen på typ godis, chips m.m. Jag vill ha det fast jag inte alls vill. Dö tankar dö.

Känns som om jag glömmer bort min träning och det finns inte plats för den lika mycket som jag vill. Det måste bli ändring, skärpning, uppryckning!
Vamos to dah gym oftare!



Kommentarer
Postat av: almiiis

men lisa, du är ju jätte smal!! jag vet hur du känner dock, och det är inte kul, samtidigt så skulle jag ge väldigt mkt för att vara lika smal som du. du är jättefin lisa, och lite godis, chips, popcorn kan man äta, för det gör ingenting :)

2011-02-16 @ 22:26:15
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0