Dansar och glömmer problem för en kväll, lycka!

God dag. ;p
Kvällen igår var fett lyckad, Alma och jag hängde på O'learys hela kvällen (tills dom stängde vid två, för tidigt om man frågar oss) haha. Dansade seriöst fötterna av mig, gjorde av med liiitee för mycket pengar men det var det värt, träffade på roliga människor, människor vi kände och människor vi inte alls kände men som vi hade kul med ändå! :p In i dimman och ut på dansgolvet! Så var det! 
Sen när man inte fick vara kvar där längre så hamnade man på Donken (låter så fult att säga det, haha) alla bettädde sig som typ apor = ett mindre matkrig x) Satt där å chillade och ÅT NAGGETS!! Gött! Sen hem och chill hos Alma till typ fem. Vaknade nio och pigg, fattar inte hur det gick till men trevligt trevligt :p Tog mig till pappa ute i skogen och hann med och hänga på grillplatsen med mormor, kusiner, pappa, syskon + några fler. Bra dag! Ikväll: middag hos moster! gott!

Dricker mangoproviva gött som fan (har aldrig smakat så bra som nu ;p) lyssnar på Petter- Baksmälla fett skön låt!! :D "Borde veta bättre, borde lugna ner mig, borde dricka vatten, borde dricka vatten... men intreee riktiiiiigt ääään"

Tack Alma för en jättekul kväll, du är härlig, rolig och tillsammans blir det PartY! Är jätteglad att vi lärt känna varandra bättre ♥  Det ska deffenitivt bli fler kvällar som denna :D



Kommentarer
Postat av: almiiis

och jag är jätteglad att jag har diiiiiiiig min lilla party pingla och kan bara säga detsamma!! ^^ hahaha lite ensam kanske man blir när du träffar engelsmän, men jag fick ju min bit av kakan så klga kan man inte göra ;D MÅNGA fler roliga kvällar ska vi ha!! många Många MÅNGA!!!!!!!

2011-02-13 @ 15:20:44
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0