Mitt namn är mycket och jag vill ha mer!!

Sitter här. en söndag. tänker på hur det var i fredags. och saknar!

Musiken som trängde in överallt, det fanns inte en vrå dit musiken inte når, det blinkade ljuset som gjorde alla till ett enda hav, det fanns plats för alla i detta hav. Känslan av att känna sig så fri, att inget kan hända, en utav dom härligast känslorna! Pulsen i takt med musiken, kroppen hängde bara med i beatet och man blev som ett med musiken. Det är som om man kryper ut ur ett skal hur tjockt eller tunt det skalet än må vara så är man fri. Det bästa är att man tänker inte, man är här och nu precis i sekunden lever man, den känslan jag hela tiden försöker nå men som hela tiden blir uppäten av massa tankar och måsten. På dansgolvet stannar tiden. Jag älskar det!

hahah jag har blivet en sucker för det här med att gå ut och party är ett väldans trevligt ord ;p men helt seriöst så är det helt-totalt-jävla-as-grymt! :D

Det är ju så mycket roligare att tänka på det än att sitta här med kuhifrågor som aldrig blir klara (tro mig jag försöker) sen svenska, matte... Näe men är det inte fredag snart? ;p Näe men skärpning! Nu blir'e träning med pappa och sen ett fett jävla pluggryck!

Återkommer med all säkerhet inom en snar framtid... x)

Kommentarer
Postat av: almiiis

åh lisa vi tänker precis likadant! x) hur underbart som helst...vi har nog varit på samma ställe i våra tankar i helgen <3

2011-02-13 @ 22:33:23
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0