Dagens dagens

Dagens humör: Glad =) 

Dagens mående: Väldigt bra för att vara måndag (och alla ♥ dag) 

Dagens borde: Göra klart svenskan som är 75 år sen... dra mig till gymmet! (sen finns det ju massa mer...typ intee äta den där kakan jag är så jävla sugen på)

Dagens frisyr: Hästsvans, mittbena.

Dagens klädsel: Nya sköna leggings, favvis topshop-koftan, ett gamalt linne å trosor å bh.

Dagens planer: Halva dagen har gått men jag tänkte typ träna, ta mig hem, plugga, se på en mysig film! 

Dagens vill ha: Fredag + Alma + goa drinkar + ett fett dansgolv! (lite random pepole är alltid kul också ;p ) Torsdag vore mys också! Lost-kväll! :D

Dagens längtan:
Ett sms från en viss person... Och sommar!!

Dagens fundering: Undrar om jag kan klara det...

Dagens beroende: Lypsyl (som valingt) bra musik!

Dagens tråkigaste: hmm... att du inte hör av dig..

Dagens tidning: Ingen än så länge.

Dagens låt: Petter- baksmälla


Kommentarer
Postat av: almiiis

Lisa: du var förjävla snygg idag! älskar ditt hår, det är så himla fint jämt!! och krogen OMG jag blir helt knäsvag bara jag tänker på det...alma knäpper händerna, lutar sig mot sängkanten och tittar ut mot den klara, kyliga, vinternatten..."käre gode gud, gör så att det är fredag hela tiden, fredag den 11 februari, när jag och lisa för första gången gick på o'learys...amen." alma gör kosrtecknet över bröstet 4 gånger för att försäkra sig om att denna önskan kommer att slå in.



det kommer blir bra lisa <3 det kommer blir bra.

2011-02-15 @ 00:36:25
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0