Stan, Trassel, random shit och en gaygala!

God dagens!
Här sitter jag och äter yoghurt som en liten pause i allt stänade. Yes det är städning jag ägnar mig åt en söndag som denna, fast jag har inte enbart städat (och kommer inte fortsätta att enbart städa heller). Har ju en del att plugga så det ska jag göra så jag kan få äta upp de lilla godis som blev över från igår, Mutar mig själv! haha ;p

Juste igår! Mötte jag upp Emma inne i stan, vi sprang omkring i en hel massa affärer och shoppade minsann ett och annat! Var sjukt länge sen jag handlade kläder så det var kuuul :D Sen traskade vi mot bion, stod i en lång (nästan lika lång som kinesiskamuren, eller kanske inte..) kö för att få tag på popcorn. Filmen var ingen mindre än Trassel, en ortoligt söt film!! ♥ Det var jag, Emma och en hel armé av ungar + tillhörande föräldrar i biosalongen men det gick la bra :) (haha det var ju en barnfilm så vad hade man förväntat sig lixom)

Efter bion drog vi hem till moi, dansade, drack knallblå dricka, kollade på melodifetivalen (som dock inte var en höjdare), kollade på GayGalan som av en händelse gick på tv (den därimot var riktigt kul!) åt popcorn och godis!
Emma + jag = blir inte annat än kul :D

‎"Sen när fan blev Zac Effron MAN?!",
"1985 klädernas fall, Zlave klädernas återfall",
"Rodriguez kastar jalapenos i mitt öurga (en blandning mellan öra och öga, fatta!)",
"Det är pingvinernas fel",
"Ring 112, alla känner en göteborgare".

Ett smakprov på vad random shit vi säger, haha lite internt men endock! ;p

En två år gammal bild, emmiiis å jag in dah Sthlm! (På påsklovet då gör vi om det!) :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0