Pluggberg och en helt annan sak.

Känner att mitt pluggberg sakta men (väldigt) säkert bli mindre! Seger! Eller ska kanske inte ta ut något i förväg men det är ju framåt man ska sickta.

Sitter och väntar men vet inte rikgit på vad... Eller jo tystnad så jag kan sätta mig ner och läsa alla brutalt många sidorna i svenska litteratur-historia-boken. Så pluggberget kan förvandlas till en kulle. Tystnad är något man inte har när man har småsyskon... hmm hur lång kan en bostadskö tänkas vara? Nej så illa är det inte, men det finns fler anledningar till att jag vill ha något eget men det kan vi ta i ett senare inlägg.

En helt annan sak jag har tänkt på är varför gillar jag alltid killar (inte för att dom är särsklit många, men när det väl inträffar) som inte alls verkar intresserad av mig? och varför blir killar (inte för att dom är hejdlöst många och tur är väll det, men hur som helst några har det dykt upp) jag inte är intresserad av intresserad av mig? Har inga svar på det, men kan inte undvika att jag bli nyfiken på hur det blir så. Fast det är på sätt och vis tur att en kille jag gillar inte gillar mig på samma sätt, det blir ju lätt väldigt komplicerat (det är ju komplicerat redan som det är) fast i bland kan jag inte undgå att det vore kul med någon som dök upp i mitt liv och gjorde det hela lite mer komplicerat... på ett underbart-gulligt-sätt.

Juste, det var ju jag som hade ett pluggberg!
Nu dök tystnaden upp...tror jag.

ps. Jag ska fixa en ny header!

Kommentarer
Postat av: ida

hallå snart kommer nog någon som det säger pangpofftjolabadooola med så gillar ni varandra båda två :D:D::DD och kuul med ny header!

2011-02-21 @ 20:31:32
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0