Ler åt allt och inget, glad för allt fast ändå åt ingenting.

Liiiveet är så underbart! Ville bara säga det!
Hade kul på teatern idag, åh dessa stunder förgyller mitt liv! Till lunch blev jag bjuden på Sushi av min snälla moster ♥. Första gången i mitt liv jag åt sushi och jag gillade det! Så nu kan jag äta det massa fler gånger! Hade ett prov på eftermiddagen, det gick la strålande de :) Fösökte sen plugga lite innan jag drog mig mot jobbet, fast det gick sisådär men men spelar roll (tar nya tag ikväll). På jobbet var jag en segsnigel men jag och tjejen jag jobbar med hade kul ändå, flum på jobbet är bra grejer det!

Blev satans pepp på krogen! åååh daansaa!

Film-mys-kväll imorogn! Ska bli skoj och mööösigt!

Lön på fredag! IN I DIMMAN OCH UUUT PÅ DANSGOLVET! ♥

Allt känns bara så bra! Små saker som att jag spillde på min tröja idag känns helt meningslösa att klaga över, det gör ju inte ett skit, vissa saker är inte hela världen! Haha vet inte vad som händer men det mesta känns bara så bra!

Nuu ska jag packa och hitta kläder tills på fredag!! wiieehoo!

Kommentarer
Postat av: almiis

gilla gilla gillaaaaaa!!! åh så underbart det kommer bli :D:D:D:D:D lika roligt som vanligt ^^

2011-02-23 @ 20:52:47
URL: http://frigolitsson.blogg.se/
Postat av: ida

HALLÅ tyckte det var så jävla awesome idag på teatern, först röst och rörelse när vi typ dansa loss och ba wohoo sen på teatern när vi typ skrattade så vi dog åt alma och åsa och sen när vi prata om skorstenar och pasifasipaslsl det var kuul :D:D:D:D livet är GÖtttIGT

2011-02-23 @ 21:57:01
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0