När det är så det känns...

När det känns som om allt faller, när jag faller, när jag inte orkar med allt runt omkring, när saker jag klarade förut inte längre går att klara lika bra om ens över huvudtaget, när jag hela tiden tänker för mycket, när jag hela tiden bryr mig om sånt som jag inte alls behöver bry mig om, när jag önskar att vissa saker ska hända men inte händer, när tankarna tar över, när jag inte orkar förklara, när ovissheten dyker upp, när allt samlats till en stor hög, när jag förväntas vara vuxen men inte känner mig som det, när jag vill vara glad men inte är det, när jag försöker förklara men ingen förstår, när jag bara vill kunna slappna av men inte kan, när jag känner mig så sjukt förvirrad, när jag inte vet vad som känns värst utan bara vet att det inte är bra, när jag vill vara stark, när jag inte alls är stark, när jag vill stanna tiden för att jag inte hänger med, när det känns som om jag kvävs, när energin är slut, när jag inte vet, när jag känner att jag tappar kontrollen, när jag känner att allt jag gör blir komplicerat, när jag känner frustrationen, när jag vill visa att jag bryr mig men misslyckas, när alla måsten äter upp mig, när jag tvivlar, när jag gör om samma misstag flera gånger, när folk missförstår, när något bra förvandlas till något hemskt, när jag vill gråta men tårarna inte finns, när jag gjort fel, när jag blir besviken på mig själv, när jag vill kunna berätta men något hindrar mig, när jag förstör för mig själv, när jag tänker negativt, när jag ångrar mig så fruktansvärt, när jag hatar mig själv, när jag känner mig vilsen,

när något som kallas ångest äter upp mig...







Kommentarer
Postat av: ida

kram ninja <3

2011-03-01 @ 13:05:47
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: sara

hjärta <3

2011-03-01 @ 15:05:50
URL: http://sawahbodien.blogg.se/
Postat av: Emma

:( :(

2011-03-01 @ 17:13:53
URL: http://oseb
Postat av: almiis

<3 det är inte värt några tankar, sluta se ned på dig själv, det var inte ditt fel.

2011-03-02 @ 21:09:00
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0