Dagens känslo-rapport

Jag har inte mått så bra dessa två senaste dagar, orsaken är lite smått okänd fast å andra sidan så ska vi alltid ha orsaker till allting. För många tankar och känslor resulterar i någon form av gråt-attack och massa tid i soffan. Idag känner jag mig starkare och har inte dregglat i soffan (dregla är ju bara äckligt)...
Så ja trotts att det går dåligt så känns det idag bra. Klarare känslo-rapport blir det inte.

Nu ska jag ta dom över blivna chipsen jag sätt ligga i skafferiet, det är en dragningskraft som inte är av denna värld... hehe ;p


Grattis till min söta lilla kusin som fyller 4 år idag (inte för att hon kommer kunna läsa det här, men ändå lixom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0