Det gör ont, det är lördag, men igår var det kul

Sara var här det var kul :D men nu har hon åkt :(

Så nu sitter jag här och undrar om jag ska äta något... Har ont i magen så är inte sugen. Lyssnar på Jay (vem annars lixom?) tänker snart lägga mig och bara vara i soffan, det är det jag orkar med denna lördagen... Kul är det inte men det är sanningen.

Idag fyller en rolig filur vid namn frida år, 18 år och det är inte illa. GRATTIS! ♥

Jag fyller också år... om tio hela dagar, 18 år för min del också. Vet inte vad jag ska tycka, det är säkert kul... Äh fan det blir vad man gör det till! Alma vi har juh en liten plan ;p mahaha

Nu har jag mer ont i magen... toppen. Mot soffan!



Kommentarer
Postat av: ida

åh tänk att du snart fyller år mihihiihihih :')

2011-01-08 @ 14:16:16
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: almiis

jajemen lisa! ;)

2011-01-08 @ 22:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0