En låt om en baksmälla, kan vara mer än så!

Låten är om en baksmälla, I know, men plockar jag ut vissa delar så stämmer den ganska bra in på mig just nu...



 "Jag vet ingen tröst, jag måste sluta be till min törst
För det som kändes jobbigt känns nu dubbelt så svårt"

"Ligger kvar i sängen, hoppas känslan ebbar
tills rummet krymper och jag trängs med väggar"

"Jag svär om jag bara kan klara idag
så ska jag ta mig i kragen och vara så glad"


"Kändes förjävligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän
Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen"

"men jag lär ju mig aldrig av mina misstag
vilket ämne är det jag har en brist av
varför går jag alltid över gränsen"

"känns som jag hellre vill dö men vi får se hur det går
tacka fan för mina polare har tålamod med mig"

"alla ledtrådar säger: förändra dig nu
patetisk och ynklig, fy fan vilken dag"

"Kändes förjävligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän
Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen"

"Deppig som jag är börjar jag tänka på annat
som gör mig ännu ännu ledsnare och jag är nästan förbannad
men det som inte dödar mig blir jag ju starkare av
det är dags stirra upp skiten och göra smartare val"

"jag vill ju se till att göra nåt bättre av
denna korta tid som vi har här på denna planeten
kan man inte gå runt och skapa sina egna helveten
(Raahhh) äntligen så börjar ångesten släppa
och den bästa medicinen för mig är sånger som denna"

bitar av texten hämtad HÄR :p

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack!:D

2011-01-06 @ 22:59:46
URL: http://sarasaraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0