F a i l men nu är det helg

Jag hade på mig någon form av högklackat idag, inte så hög klack men ändå ändå ganska... i dessa skor ramlade jag två gånger idag. "Oj men inte ska man gå ut när det är massa snö och halt i såna skor" kanske ni tänker nu och ja det är ju en tanke, grejen är den att jag ramlade INNE båda gångerna. Hur jag lyckas vet jag inte... Men säger bara Fail.

En annan sak som är lite fail (nu när jag ändå är inne på det ämnet) Jag har lyckats boka in två saker på tisdag... och kommit på två gånger (en gång för varje sak jag bokat in) att jag inte kan på tisdag...
Jag FYLLER JU FÖRFAN ÅR PÅ TISDAG! Bättre koll på min egna födelsedag hade jag tydligen inte. Fast nu jävlar vet jag vad som gäller på tisdag! ;p

Det är fredag! weeeiihoo! :D Jag drar mig bort från civilisationen, åker skoter och kanske åker skidor (det är dock lite tveksamt om jag tar det steget) Med tanke på att jag är en aning beroende av att blogga så lär det ju dyka upp nått inlägg..hehe

Trevlig helg från moi (många av moi, jag ♥cambilder, haha)!


Kommentarer
Postat av: ida

ja vi får hitta på något snart :D hihii

och ja :D:D läser du ostersundstreetstyle? coolt :D träffade på dom på stan så frågade dom om jag ville vara med :) hehe. failbild men whatever :D

2011-01-15 @ 16:01:18
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: ida

men hörru dagar då man stoppar i sig mat och godis måste ju också få finnas :D du gör bort det på gymmet :D:D:D:D

2011-01-15 @ 20:58:39
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0