Happy Dance in dah deppiga tid

Jag var vaken kl-super-jävla-tidigt-i-morse! p.g.a En tripp till min pappas jobb för att sen få skjuts till lite mer civilisation och nu sitter jag är med lite mer civilisation omkring mig.

En strååålande nyhet såhär i lite deppiga-tider (ja, för mig iaf)... REBECCA&FIONA SLÄPPER SNART EN NY SINGEL!!  Måste dansa en liten happy-dance! :D :D åh så spelade dom i Göteborg igår (I think) jag var inte där... Jag måste bara hänga på en klubb där dom spelar någon gång, ett jävla bra måste!!

Senare om några timmar drar jag mig till ännu mer civilisation (Öster"parasit"sund) Ska träffa en sötsöt liten tös (haha inte ofta man säger tös här inte) ;p
Åka lastbil...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0