Hej jag är lite lätt beroende.

Jag tänkte att "näe jag orkar inte skriva ett inlägg"... sen efter en stund tänkte jag "Jaaag måsteee skriva ett inläggg" (typ som om jag vore en knarkare som inte fått knark...eller det var kanske en lite väl drastisk liknelse)

However my bloggloovveers ;p Jag har varit duktig idag (nej jag fiskar inte uppmärksamhet) hehe näe men jag har...

För det första: Vaknat alldeles förtidigt ur min synvinkel fast ur pluggsynvinkel var det bra. För det andra: Hunnit skriva en liten uppsats på engelska (som jag nu brottas med... Jävla dumma radavstånd!) För det tredje: Varit ute och åkt skoter!För det fjärde: jag har (inte) gjort geografi-uppgiften som ska redovisas imorgon, eh den försvann ur mina tankar och kom fram nu... För sent.

Typ så är det. Nu ska jag kolla Time out på fyran! + fixa nya lakan and stuff till min säng! Att bädda en loftsäng är lurigt...



Jay Smith är min man i vintermörkret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0