Ja så kan en måndag vara

Bra dag!
Fick träffa alla härliga friänds ;p Planera lite mer med Alma!! wiiiweehoo! :D Jag han jobba med en del svenska så nu ligger jag snart inte efter, det är grejer det! Geografi redovisningen som jag skulle ha idag blev en lite kompromiss och det var helt okej att jag inte kunde göra den, fast var med ändå OCH kunde bidra med lite fakta ändå (i huvudet finns det mer än man tror ;p) Drog sedan till gymmet och det var så satans härligt! ♥

Nu ska jag plugga lite (för alla er som bryr er, haha) Näe men pluggar jag nu kanske jag slipper imorgon... on dah big B-day! ^^, mihihi

Hittade visst ingen bild...

Kommentarer
Postat av: almiis

yey!!! det komemr bli så roligt!! ALLTING!!! längtar som attan till helgen!! åååååhh fan va kuuuuuul det kommer bli! :D:D

2011-01-17 @ 19:35:19
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0