Just nu och nästa vecka.

Hemma hos pappa, behövde verkligen åka hit ♥ Så här tänker jag vara HELA helgen! Sådetså!

Saker blir sällan som man vill och när dom väl blir det så är det kanske inte på det sättet man trodde... Men det kan bli bra ändå, ja någon gång blir det bra. Den eviga optimisten som bor inom mig vill gärna tro det, förutom när det kommer till Matte, relationer och tron på mig själv (finns säkert fler saker..) då är den där optimisten borta... Synd. Tror jag får ta och ha en positiv-vecka då jag verkligen bara fokuserar på bra saker och positiva tankar! Idén låter jävligt bra så får köra på det! Japp här och nu bestämmer jag för att nästa vecka ska gå i positiva vibbar, tankar m.m.
Då var det bestämt! ;p

Har inget mer att skriva, så då får det vara nog! goodbye! :p


Det finns många löv på träden, faller ett finns många kvar (om det nu inte är vinter, då finns det ju inga alls...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0