Konsten att koka ägg och sen ta hand om dom.

Denna trosdagen känner jag mig bättre, det enda som är bra med att må dåligt är att det bara kan bli bättre när det känns som värst.

Nu fixar jag frukost, gött! Lyssnar på the botten is nådd med den najsiga Timbuktu, vissa låtar bara älskar man! Juste när jag nu snackade om frukost. jag kokade ägg och inte så speciellt med det förutom att sen när jag ska hälla kallt vatten över dom inser jag att det inte är kallvatten som kommer ut ur kranen utan varmvatten... Yes.

Tänkte ut sen och gå en promenad till Ems men det ser ut som om det driver in ett fett snöväder här i skogarneeee.. jamen får se hur det blir.

Nu äta frukosten och se en go film :) En bra morgon!
Vill bara vara glad, BE HAPPY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0