Nu börjar något nytt som till exempel en vårtermin



Idag var det den första skoldagen på dah vårtermin. Jag har nu gått halva min gymnasietid...coolt. dagen var jättejättebra! :D Insätt att jag saknat alla sköna människor och att skratta och bara ha det roligt och gött! Bra start helt enkelt! Teateeeern♥

Det är en vecka kvar exakt till...dammdaaam... *trumvirvel*... Ja min födelsedag x) orkar inte skriva om det men gör det ändå, måste ju intala mig själv att det kommer att inträffa. Ja inträffa kommer det göra men jag är inte beredd än... Kan ju lixom inte bara vakna på den stora F dagen och så hamnar jag i chock för att jag inte fattar att jag fyller år, vem som nu skulle kunna glömma bort sin egen födelsedag... haha.

Annars så har jag kommit igång på allvar med att få ordning på mitt liv, känns som om detta kan bli jävla bra, pluggat idag OCH kommit framåt med some uppgifter (jag menar surt att plugga och inte komma någonvart..icke effektivt) ;p Imorgon kommer gå i samma andaaa!

ps. detta var mitt 700:drade inlägg...deeruu ;p


Ta kontakt, inte ta kontakt, ta kontakt...bryta kontakt?

Kommentarer
Postat av: Sara

TA KONTAKT! Bra förresten att det börjar lösa sig :)<3

2011-01-12 @ 20:03:52
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0