Nu jävlar! Här är dah Krog-premiär (från i fredags)!

Nu har jag fått bilder från Alma! Så här kommer det bilder från fredagskvällen!! Enjoy ;p


emma har sminkat mig, syns dock inte så bra på bilden.


Häär har vi emmAaaa!
Efter en del beslutsångest så hamnade vi solo, låt mig presentera alms coola drink ;p


skum bild, men vi är glada!


moi och Emma!


Almaaaa is sööt!


hahah kolla min jättehand på bilden, bara placerad på bordet!


drog vidare till New york, jag försöker göra nån skum pose ;p


Tjena partY partY här! haha!


Bartenderns "specialare" och emmaaa! :D


Tummen upp för dah öl!


weeiihoo Alma!


Ibland kommer jag nära... tydligen x)


Jag å Alma! :)

Ett litet nytt kapitel (inte ett nödvändigt sådant men väääldigt roligt) har öppnats! ;p hehe!
Lyckad kväll! Hände dock massa roliga och galna saker men som jag inte orkar skriva om nu ;p (skulle ta en evighet för mig att berätta + att det skulle bli en massa onödigt babbel) Tack tjejer för en najs kväll! Detta gör vi om! :D


Kommentarer
Postat av: almiiis

hahah åh det var trevligt!!! hahaha herregud gubben säger jag bara hahaha!!! min "drink" om man ens kan kalla den för det, ser ju lite äcklig ut bara hahaha!! det var ju typ sorbet...men god var den!! å ut igen ska vi :D:D:D

2011-01-23 @ 22:42:14
URL: http://frigolitsson.blogg.se/
Postat av: ida

åååhh vad roligt ni ser ut att haft det :D :D fan vad kul!

2011-01-24 @ 10:21:21
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0