Telefonbanken why whhhy?!

Ringde nyss telefonbanken för att kolla hur mycket pengar det kan finnas på kontot... I hopp om att det skulle finnas mer än vad jag trodde, det fanns mindre än vad jag trodde... Dagens sämsta (men hey kl är inte ens nio så det kan ju hända massa bra saker resten av dagen)

Tycker studiebidraget kan dyka upp nu... Min lön också för den delen! Komsi komsiii!!

Men som det glada 18-åring jag nu blivit så blir det premiär på krogen to night! Wiieehoo! haha ;p Näe men det ska bli kul å kolla in det (även om krogen känns lite överskattad men det blir väll det man gör det till). Alma och Emma snart gäller det! Dricka färgglada drinkar och dansa röven av oss! :D Och efterfest på Emmas snöiga balkong... Okej det sista hoppar vi nog.

Innan det är det till att plugga mera!
Gaaah vad less jag är det går såå segt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0