18 jävla år är inte illa!

Idag för lite precis exakt 18 år sen föddes en liten människa...
Den lilla människan var jag.

HURRA! Min födelsedag idag! :D
Jag har haft en as grym-bra-mysig-rolig (det finns många ord!) dag i dag! Först super mysig frukost på skolan med Sara & Christoffer, sen chillig teaterlektion med massa roliga planer om ett film-projekt! Efter det en asmysig lunch på Samuraj (japansk buffé) blev bjuden av Sara & Chrsitoffer, väldigt väldigt snällt av er! Tack å ännu mera Tack! ♥ ♥

Efter skolan hängde Emma med mig på stan och det var najs! (fick också ett jättefint kort av henne, Tack <3 du betyder massor, din Millyard!)

Middag blev det hemma hos min mami :) pappa kom hit och jag å mami fixade gooo mat och så efterätt på det, mums!


TACK TILL ALLA GRATTISAR!!
♥ (låter bättre än gratulationer, faktiskT) ÄR SJUKT GLAD FÖR ALLA SOM BRYR SIG!! ♥ Blir helt rörd av det! :')

Nu sitter jag här, mätt, otroligt glad och väldigt nöjd! :D


Ditt namn stod med på kortet, trotts att du inte finns med oss längre i denna värld. Jag började nästan gråta och gör det nästan nu. Vid såna här tillfällen tänker jag extra mycket på dig morfar. Tänk om du kunde fått varit med på middagen idag och tänk om jag kunde få träffa dig igen. Du är saknad och jag tänker på dig! ♥


Kommentarer
Postat av: almiis

Grattis, grattis igen lisa :) <3

2011-01-18 @ 21:42:19
URL: http://frigolitsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Men Lisa, du är värd så himla mycket ju :) <33

2011-01-19 @ 13:02:13
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0