NYÅR at dah Åsa's place!

asså shiit vilket nyår x) vet inte vart jag ska börja haha!

Det var kul iallafall det är ett som är säkert!! :D Träffade massa sköna människor, dansade, hamnade i ett cykelföråd i en källare (det är en annan historia som jag inte tar nu ;p) sprang omkring på vägen, dansade mer (shiit mina vader asså haha) att sitta på ett köksgolv med najs people kan vara kul det med :p Det hände massa mer men jag kommer inte ihåg mer just nu. Vid tre halv fyra drog Emma med mig hem till henne och en glad Alma följde med.

Tack tjejer! Tack Åsa och än än gång grattis! Tack till alla andra jag inte känner men som var fett härliga! Tack för ett galet kul nyår! :D ♥

Igår var vi hos Emma fast Alma åkte iväg efterfrukost men vi han kolla in alla filmer Alma hade på kameran från nyår, satan vad kul säger bara "Fyyyyfaan" -citat från en Patrik. Alma om du läser det här SKICKA FILMERNA!!! :D Igår blev även en svull-dag jag åt så sjukt mycket olika saker...typ.. chips, mackor, glass, godis, nudlar, sallad, choklad, oliver, popcorn... DOCK åt jag inte allt på en gång! Tackålov för det! ;p Det var min mat historia om dagen efter nyår skiit (o)intressant att veta!


No pictures.... Än...




mihihhi...

Kommentarer
Postat av: Sara

lajsa in love? :D

2011-01-02 @ 14:26:47
URL: http://sawahbodien.blogg.se/
Postat av: almiis

haha jag var glad ja!! bara glad haha!! DU SKA FÅ FILMERNA!! om du lovar att inte publicera dem någonstanns ;) jag vill helst inte att min vackra stämma ska bli hörd över facebook ;) tack själv lisa!! det må vi göra om tkr ja ;D allihopa!!

2011-01-06 @ 23:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0