En känsla på N


Hela tiden framåt... Att stanna hinner man inte med.

Jag är ganska stressad av mig och i min hjärna bor det ett kaos och jag har massa saker för mig nuförtiden. Från inget till massa, det känns bra men på ett sätt känns det som om jag bara har massor att hinna med (vilket jag har) finns ingen tid över att ha tråkigt och det är lite tråkigt på något vis. Tiden bara tickar och jag känner det hela tiden som om det pågår ett prov och jag bara måste hinna med att skriva allt... gaah jag kommer få magsår eller någon annan spännande stressrelaterad sjukdom. Jippi.


Är så nervös, inte ofta jag känner denna typen av nervositet. Varför känner jag såhär? åh jag vet inte, en blandning av förhoppning, spänning, nyfikenhet, rädsla och förvirring bor i min mage. Vet inte vad jag ska säga, vill skratta och dansa någon form av lycklig dans samtidigt som jag vill gömma mig för jag vågar inte hoppas.
Nu vet jag vad som får mig så nervös, det är känslan av att inte veta, känslan av att inte ha full kontroll. Det är kanske dags för mig att släppa på kontrollen och kasta mig ut...

Kommentarer
Postat av: ida

åh kasta dig ut och bara flyyyg :D <3 och pee ess! glöm inte min gymtag imorgon eller vad det heter, min ingrejsimojs för att komma in :D äh, jag skriver på facebook också du kanske inte kollar bloggen mer ikväll tjohoo :D

2011-01-25 @ 22:41:55
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0