LuuuK it´s Berg

Tjeeenaaa!

Här händer det grejer!

Är hos min mormor i VallenVallentuuuunaaa (bara en sån sak) :D

Imorse drog pappa med mig ut på en spring-tur (i regnet!) och jag ångrar det inte ett dugg(regn) höhö, näe men seriöst att springa är underbart, kanske inte alltid under själva springnigen men efteråt! Herreguuud vad härligt! 

Igår hände det något coolT! Var i Täby Centrum med mormor och vi gick in på panduro (mormor skulle ha pennor) jag går runt och helt plötsligt ser jag... CHRISTIAN LUUK... och sen... CARINA BERG! + deras lille son.

Väldans coolT tycker jag
, ville inte gå fram och säga hej för de är ju som vilka som helst egentligen och de ska också kunna gå runt som vilka som helst utan att någon ska behöva komma fram och störa. Man behöver inte ställa sig och peka och stirra som om det vore aliens, en liten titt är nog :)

I dag ska jag göra bra-saker, har redan gjort en så varför inte göra flera när man ändå är på g?

hareee braaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0