På Resande fot (eller varför inte arm?)

Jag lever! 

Befinner mig just nu på Gotland en bit utanför Visby. Det regnar och jag har snott (lånat) min brors dator och är sittandes i bilden. Pappa och broren är ute och sätter upp tält, den arbetsuppdelningen gillar jag ;p 

Sista natten på Gotland är i natt och jag ska tydligen få sova i bilden (De tänkte nämligen bara sätta upp ett av de två tälten) spännande spännande, inte ofta man sover i en bil.
För övrigt gillar jag Gotland, framför allt Visby en helt otroligt mysig stad! Har också insätt att killar som pratar gotländska är så gulligt ♥ 

Imorgon bär det av mot fastlandet och mot min käre mormor och bomusmorfar ♥ Det ska bli så mysigt!

Hare bääääst ät inte nån poniihäääst!

Kommentarer
Postat av: ida

äter poniiheestar för fullt!

2011-07-12 @ 10:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0