rubrik rubrik

Vill förklara hur jag mår, men hittar inget ord som passar in.

Livet känns bara en aning hopplöst och meningslöst just nu (denna kväll), varför vet jag inte men det rör sig massa tankar och känslor i kroppen. Får ingen ordning på dem.

Vill att mitt liv ska vara som en härlig film, där allt blir bra och man hittar sitt livskärlek och man har den kraften att bli det man vill och man kan visa alla vad de betyder för en. Jag tittar nog för mycket på film. Borde öppna ögonen och ta itu med det verkliga livet. Men det är svårt.



Har iallafall haft det jättebra de senaste dagarna med Alma. Hennes stuga var supermysig och vi gjorde sommriga saker, prefekt! Tack för de bästa du ♥

Sommaren har faktiskt bara blivit bättre och bättre dag för dag. Men stunder som nu dyker upp, tankar kan man ju inte vara slänga hur som helst (tyvärr) fortstätter sommaren i samma anda kommer det blir riktigt bra. Får la se vad som händer.

Imorogn ska jag träffa Sara och Christoffer, har saknat dom ♥

Kommentarer
Postat av: i

jag saknar dig <3

2011-07-24 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0