Bloggar igeeeen och byter namn (elleeeer?)

I'm ååål oveeeer dah placeee! (med en meegaa-mun)

Jag har en känsla av att det trillar in lite för många blogginlägg i dah blogg, eller? Jag har ju inget annat för mig (för tillfället). Så här bloggas det litee mer.

Har jobbat in den sista timmen idag inför midsommar, så nu är den dagen injobbad! Så med ond rygg och segt huvud sitter jag här och känner mig nöjd över att jag klarade ytterligare en dag på dah dagis! :) Imorgon och nästa vecka slutar jag tvååå varje dag, inte tokigt alls! åh nästa vecka är den sista, ska bli skönT.

Drack en klunk kallt kaffe nyss, uuuäääk! (ack så intressant, tror jag ska döpa om min blogg till den OintressantaBloggen.se)

En sak jag inte gillar med sommaren är att man inte kan träffa vännerna så ofta, skolan blir ju som en samligsplats och nu har man ingen. Alla gör olika saker och vissa saker krockar. Avstånd gör det hela inte lättare heller. Så man får tavara på de stunder man faktiskt KAN ses♥! Hoppas att en sån stund dyker upp snart, känner att saknaden växer... uuäääh *snyyyft*

Aja peace people!

Adjö!



Kommentarer
Postat av: semlan

jag saknar dig lisa...<3<3<3 jättemycket...

2011-06-23 @ 00:45:49
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0