En måndag (the last)

Häj Häj!

En rapport från mitt liv:

Sista veckan på dah dagis är nu i full gång, började dock väldigt lungt med endast nio barn tror jag att det var! Inte mig emot, i vanliga fall är de ca 25 (minst).

Har inget virusprogram på datorn, hur kommer det gå tro? (hjäääälp)

Har en liten "så-här-många-dagar-har-jag-kvar-på-jobbet-lista" är så otroligt skönt att få kryssa i ännu en dag!

Saknar vännerna, varför ska ni vara så långt bort för eller upptagna? *Snyft* Vill ge dem alla fetaste KRAMEN!

Är förkyld, inte allvarligt (även om hypokondriken inom min lätt tror det)... Är man på ett dagis så brukar förkylningar vara svårt att undvika.

Är så sjuuukt sugen på att se film, har en lista på minst 5 filmer jag vill se! ååh giveee mee some movies!! mahaha... näe men dom ska ses det bara är så ;p göra mig sällskap? Fast känner att det oftast är skönt att kolla själv, vet inte varför, bara är så.

Adjöööken!


Kommentarer
Postat av: Anonym

onsdaaaaagg .:D:D:D: ses vi :D:D:D

2011-06-27 @ 15:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0