Midsommar var det här!

God eftermiddag käre blogglovers ;p

Dagen till ära regnar det
(så ovanligt, måste skrivas upp!). Hur min midsommar bli är ganska oklart, är hos min far ute i skogen och det är en bra början, tycker jag! Hoppas på god mat (vilket de med all säkerhet lär bli) och att bara ta det chill! Men om det dyker upp något såhär ute på vischan så får man se vad som händer, ja för det kan ju dyka upp något...eller?

Kring en midsommarstång tänker jag inte dansa runt, för det gjorde jag igår på dah dagis och barnen tyckte det var väldigt kul, kanske lite för kul när den så kallade ringen blev till ett hav av ungar. Anyway så är jag glad att ha några dagar ledigt så man kan vila upp sig! hehee

Alla lär ju vara upptagana på annat håll med att, dansa kring stångar, dricka nubbe och annat med för den delen haha(det ska börjas tidigt har jag fått höra hehe), äta diverse sillar, leka lekar och ja ha det trevligt (trevligt kan ju innefatta många andra saker också)

Hur som heeelst ha en bra midsommar everybody!

Simma lungt ;p

Skulle finnas en blid här också men hittade bara vinterbilder på denna dator så det får det vara...höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0