Mycket om inget, inget om allt

Hejochgoddag!

Jag vet inte vad jag ska blogga om (skiiit intressant sätt att börja ett inlägg på)

Men så här är det förtillfället i mitt liv, lite fakta bjuder jag på här!

Jag har ont i mitt huvud (inga tabletter biter på mig...huh)

Trotts huvudvärken är jag ganska glad!

Klarade ännu en dag på jobbet (en dag mindre!) weeiihoo!

eh... tappat minnet har jag nog också gjort för det var något jag skulle skriva.

Känner iallafall att den där halv-deprimerade-tjejen jag kände mig som för nån dag sen tynar bort, BRA tycker jag! Det är sommar och då ska här inte deppas!

Juste ännu en intressant sak, jag har börjat läsa en bok! En riktig bok (finns det låtsas böcker?) jag har inte haft tid att läsa en bok (en själv-vald bok då alltså) på evigheter men nu ska här läsas och förloras i böckernasvärld!


Efter som detta inlägg saknar en rödtråd (typ) så slänger jag in en bild som inte har något med något att göra. Den är från en bok som heter Tjuvtittat, ååh jag måste bara älska Mårtens utalande haha (dock inge kul att han ska må så men aja rööligt var det)

AdjÖÖÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0